![]() |
![]() |
#31 | |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
![]()
__________________
Наталі_я |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Местный
Регистрация: 11.04.2010
Адрес: Киев
Сообщений: 974
Сказал(а) спасибо: 705
Поблагодарили 2,984 раз(а) в 740 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
а я какая-то относительная.... вот по первой фотке для меня центр - это композиция перед скамейкой (клумбочка у газона), вторая - просвет между деревьями, повторяемый в реке (ну да... река, собственно) и в третьей - стриженый центр, подчеркнутый диагоналями.
если разбирать - то в первой и третьей - относительно центра фотки эти центровые точки смещены. Во второй вроде как совподают
__________________
Евгения |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Kalina (16.02.2017) |
![]() |
#33 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Отож розглянемо відповіді на питання.
![]() ![]() В данному випадку увага в першу чергу концентрується на світлому майданчику. Він і є композиційним центром. Всі інші навколишні елементи призначенні підкреслити його. Майданчик є ключовою точкою, куди направлений відвідувач для здійснення відпочинку та споглядання інших елементів. Лавка є світлою плямою, яка притягує до себе, і несе функцію запрошення. ![]() ![]() Тут композиційним центром є річка/озеро. Всі інші елементи підкреслюють глибину, є супідрядними елементами. ![]() ![]() З цим завдання справилися, маю надію, легко. Центром композиції є центр кола. Це фото є ще дуже цікавим прикладом застосування таких вище розглянутих прийомів: дисиметрія (широка полоса - вузька полоса по боках), симетрія з переносом - трикутники в широкій полосі, центральна симетрія, ритм. Також яскраво виражені діагональні вісі за рахунок доріжок.
__________________
Наталі_я Последний раз редактировалось Kalina; 17.02.2017 в 23:02. |
![]() |
17 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Almargo (02.03.2017), Angelique (18.02.2017), Ann (31.05.2018), dnd (10.03.2017), irina s (18.02.2017), Nela (24.02.2017), Olga Energizer (05.03.2017), vasisuali (13.04.2017), VikaV (18.02.2017), Wolfin (17.02.2017), Ветка (17.02.2017), Виола (22.02.2017), кошечка (13.05.2018), Краски Лета (17.02.2017), Света Ш (17.02.2017), стелла (17.02.2017), ТТ (23.10.2018) |
![]() |
#34 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Тема. Прийоми композиції
Контраст і нюанс Контраст – різка різниця предметів за тими чи іншими властивостями (розміром, формою, кольором тощо). Наприклад: товстий-тонкий, довгий-короткий, високий-низький, тонкий-товстий, великий дрібний. Використання таких співвідношень є прийомом посилення виразності композиції. Показним прикладом використання прийому контрасту є виділення композиційного центру за рахунок збільшення з рахунок розміру по відношенню до інших одного з елементів. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1.конусоподібні туї - інші рослини з напівокруглими формами, 2. Сосни природньої форми-стрижені живоплоти, 3. шароподібні китиці гортензії -свічкоподібні суцвіття інших рослин
__________________
Наталі_я |
![]() |
13 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#35 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Нюанс - незначні відмінності предметів за якими-небудь властивостями. В нюансі більше подібності, ніж відмінності. Він призначений згладжувати монотонність та жорсткість форм.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1. шароподібні суцвіття аліуму є нюансом 2.використання наближеного тону кольору 3. використання іншого виду рослини, але подібної за кольровою гаммою. ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- Завдання 6. Намалюйте контрасті та нюансні поєднання різних геометричних фігур. Наприклад: контраст - однакові трикутники+1 більший за розміром, кола одного кольору+одне іншого нюанс: однакові трикутники+один відрізняється незначним збільшенням або зменшенням розміру тощо. ![]() ![]()
__________________
Наталі_я |
![]() |
14 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Almargo (02.03.2017), Angelique (18.02.2017), Annetta (01.03.2017), iremus (17.02.2017), irina s (18.02.2017), Nela (24.02.2017), Olga Energizer (05.03.2017), VikaV (18.02.2017), Wolfin (17.02.2017), Ветка (17.02.2017), Ирина X (19.02.2017), Краски Лета (17.02.2017), стелла (17.02.2017), ТТ (23.10.2018) |
![]() |
#36 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Трохи відпочили
![]() Тема. Прийоми композиції Масштабність. Масштабність – це засіб композиції, що визначає співвідношення розмірів будь-якого об’єкту та його частин, членувань та деталей до розмірів людини та оточуючого середовища. Сприйняття реальної величини будь-яких предметів виникає тільки в порівнянні їх один з одним. Наприклад, масштаб може бути дрібний та великий по відношенню до розмірів людини. Дрібним масштаб рахується близький до розмірів людини, великим – коли розміри предметів значно перевищують розміри людини. ![]() ![]() ![]() ![]() Дрібний - сад каменів в Японії, великий - мегаліти в Стоунхенджі ![]() ![]() ![]() ![]() Дрібний - кактус в руках, великий - кактус в посадках.
__________________
Наталі_я Последний раз редактировалось Kalina; 22.02.2017 в 14:52. |
![]() |
9 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Angelique (03.03.2017), Annetta (01.03.2017), iremus (06.03.2017), Nela (24.02.2017), Olga Energizer (05.03.2017), Wolfin (22.02.2017), Ирина X (22.02.2017), Краски Лета (04.03.2017), ТТ (23.10.2018) |
![]() |
#37 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Масштаб величина відностна
![]() ![]() Різні предмети, в залежності від оточуючого простору сприймаються по різному. ![]() ![]() ![]() ![]() Завдання 7. Потренуємося в освоєнні масштабу різних предметів. ![]() ![]() Наприклад: Однакові прямокутники, сприймаються різними за розмірами, завдячуючи більшому або меншому розміру кіл. Фігури відносно розміру людини (можна намалювати просто палка-палка-огірочок))), сприймаються різними за масштабом. Трикутники (гори, або ялинки, кому що))), за рахунок різного розміру сонечка сприйматься різними за віддаленістю. Намалюйте різні фігури, змінюючи іх відносно якоїсь однієї одного розміру.
__________________
Наталі_я Последний раз редактировалось Kalina; 22.02.2017 в 15:06. |
![]() |
![]() |
#38 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Сьогодні починаємо цикл тренувань з самої таємничої та цікавої теми.
Тема. Прийоми композиції. Пропорції. Пропорція – певне співвідношення частин між собою. Пропорціювання - прийом композиції, організація форми з урахування розмірних співвідношень її окремих частин (елементів) і приведення цих співвідношень до певної гармонійної системи. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Є пропорції, які засновані на простих цілочислових співвідношеннях розмірів . Наприклад: метрична система – 1 метр або 100мм. І є пропорції, які засновані на геометричних відношеннях, які не зводяться до цілочислових. Наприклад так званий «золотий переріз». Більш детально ми розглянемо далі. А почнемо з найпростішого пропорціювання. Єгипетський «священий» трикутник. ![]() ![]() ![]() ![]() Єгипетський трикутник утворюється мотузкою з 12-ма рівномірно розташованими вузлами. Він дозволяє будувати на місцевості прямий кут з різними співвідношеннями сторін. За основу береться співвідношення 3:4:5. Якщо взяти за катети 4 і 3 частини, то гіпотенуза буде дорівнювати 5 частинам. Нічого не нагадує? Так все вірно, знаменита теорема Піфагора.
__________________
Наталі_я |
![]() |
12 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Angelique (03.03.2017), iremus (06.03.2017), natalka (11.05.2018), Nela (04.03.2017), Olga Energizer (05.03.2017), Wolfin (02.03.2017), ya (03.03.2017), кошечка (13.05.2018), Краски Лета (04.03.2017), РыжийЛенчик (03.12.2021), Санни (02.03.2017), ТТ (23.10.2018) |
![]() |
#39 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Завдання 8.
Для його виконання бажано взяти аркуш паперу в клітинку (з звичайного учнівського зошита). Спробуйте намалювати геометричні фігури з різними варіаціями на основі пропорції 3:4:5 А тепер на вузлах-точках уявіть посадки рослин (їх можна позначити просто кружечками). «Пограйтеся» з подібними розміщеннями, подивіться як будуть виглядати різні варіанти. ![]() ![]()
__________________
Наталі_я |
![]() |
![]() |
#40 |
Местный
Регистрация: 15.04.2012
Адрес: Київ
Сообщений: 727
Сказал(а) спасибо: 9,432
Поблагодарили 3,298 раз(а) в 687 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
__________________
Ярина |
![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Kalina (06.03.2017), РыжийЛенчик (03.12.2021) |
![]() |
#41 |
Местный
Регистрация: 15.04.2012
Адрес: Київ
Сообщений: 727
Сказал(а) спасибо: 9,432
Поблагодарили 3,298 раз(а) в 687 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:46 ---------- Ой, фотки не розвернуті, лежать боком, сорі...
__________________
Ярина |
![]() |
![]() |
#43 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Дякую всім хто підтримує цю "авантюру"). Мені було дуже цікаво розглядати Ваші вправи. Вони приємно здивували розмаїттям).
Відповідаю на питання ellikatarina, яке є на одному з листів. Ритм може бути як в геометричній складовій (відстань, розмір) так і в кольоровій (колір листя, деревини), видовій (однакові види кущів) складових. На мою думку композиція, не дивлячись на певні сталі складові, є процесом дуже творчим і неординарним. Тому не бійтеся експерементувати. А сьогодні продовжимо нашу тему. Тема. Прийоми композиції. Пропорції. Золотий перетин Золотий перетин – поділ відрізка а на дві нерівні частини так, що більша частина х відноситься до меншої частини а-х так само, як весь відрізок до більшої частини: а:х=х:(а-х) ![]() ![]() Золотий перетин – це система пропорціювання, заснована на геометричних (ірраціональних, тобто не цілочислових) числових відношеннях «золотого перетину», або пов’язаних з ними. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Пропорційність "золотого перетину", є найбільш природня, бо закладена в більшості природних форм. Більш детальніше ознайомитися з цим унікальним явленням можете тут (бо на цьому можна цілу дисертацію написати ![]() Наближений до «золотого перерізу» числовий ряд Фібоначі, в якому кожне наступне число, починаючи з третього, дорівнює сумі двох попередніх. 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144… ½, 2/3, 3/5, 5/8 … 34/55, 55/89… На основі цього пропорціювання був створений один з садів Челсі - The Winton Beauty of Mathematics Garden Дуже цікавий огляд зробив Сергій Калякін у своєму блозі
__________________
Наталі_я |
![]() |
![]() |
#44 |
Местный
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Київ, Фастівський р-н
Сообщений: 2,619
Сказал(а) спасибо: 9,897
Поблагодарили 14,230 раз(а) в 2,452 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Завдання 9.
Давайте спробуємо попрацювати з пропорційними співвідношеннями в межах 1/1, 1/2, 3/5, 5/8, як найбільше сприйнятних в практичному використанні. Для полегшення виконання вправ візьміть лист паперу в клітинку. Намалюйте різні комбінації геометричних фігур в вищезазначених співвідношеннях. ![]() ![]()
__________________
Наталі_я |
![]() |
13 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#45 |
Увлеченный
Регистрация: 25.01.2010
Адрес: Луцк
Сообщений: 333
Сказал(а) спасибо: 677
Поблагодарили 374 раз(а) в 141 сообщениях
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Шкода, що тема не продовжується
|
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Villa Peony (11.05.2018) |