Показать сообщение отдельно
Старый 10.12.2016, 21:33   #484
did_Panas
Местный
 
Аватар для did_Panas
 
Регистрация: 11.03.2012
Адрес: Славутський р-н Хмельницька обл.
Сообщений: 1,060
Сказал(а) спасибо: 6,574
Поблагодарили 7,132 раз(а) в 927 сообщениях
did_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond reputedid_Panas has a reputation beyond repute
По умолчанию Re: Шопомания по каталогам. Инструктаж.Советы бывалых.

Така ситуація. Отримав з аліекспрес світлодіодні лампочки, але якість їх не влаштувала(потужність явно менша заявленої і "мигають"). Написав продавцю, він запропонував повернути частину грошей. Пропонує гроші повернути через PayPal або через відкриття спору, ось його повідомлення(перекладене з англійської):
"зазвичай ми повертаємо гроші нашим покупцям через PayPal.
якщо ви цього не зробите, то можете повернути його з Вашої кредитної картки, але нам потрібно відкрити спір на повернення $4 і вибрати причину" мені не потрібний продукт або спосіб доставки не як описано", то ми згодні з вашим спір і гроші вам повернуть найближчим часом."
Прошу підказати досвідчених покупців, як краще зробити?
did_Panas вне форума